neljapäev, 1. mai 2008

Head rahvusvahelist tantsupäeva!

Kuna kolmapäeval mul päevasel ajal väga palju vaba aega polnud, siis jõudsin alles õhtul tantsukontserdile. Minu väga suureks kurvastuseks ei esinenud tantsutrupp Nää Pärnust, mille asutamise juures olin ka ise. Võin uhkusega öelda.

Üldiselt nägin väga häid ning suurepäraseid töid kõrvuti veidi piinlikkust tekitavate ning nigelate töödega. Võin soovituseks öelda, et balletti saaks ära kasutada ka kindlamateks koreograafiateks, et ka tantsijatel mugavam oleks. Nägin ka töid, kus suurem jagu koreograafiat puudus. Enamjaolt oli asi üles ehitatud emotsioonile ning nii jäigi kogu seade kahvatuks. Meenutas mu enda asju. Samas arvan, et ma oskan nüüd paremini.

Soome tööd olid väga huvitavad ning tugevad. Teist korda nägin ka DREEKi asju. Taaskord naersin ja muhelesin. Nii andekad tantsud lihtsalt.

Showtantse (või peaksin ütlema peaaegu et S-Stuudio erakontsert?) nägin ainult poolenisti, sest pidin edasi ruttama. Ikka veel ei paku need mulle pinget. Ei olnud mitte midagi uut ja huvitavat. Kahjuks.

Millal? 30. aprill 2008
Kus? Eesti Pärimusmuusika Ait, Viljandi
Mis? Rahvusvaheline tantsupäev, kontsert
Kes? CRJG Balletistuudio, Tamara Rasmusseni Tantsukool, Hebe, OMA stuudio, Athena, DREEK Stuudio, eve stuudio, S-Stuudio, Flash, Face.

Kommentaare ei ole: