reede, 2. märts 2012

Las laulavad

Üldiselt pole ma sel aastal Eesti laulu kärast osa saanud ning pole jälginud väljalangemisi, melu nende ümber. Nüüd on finalistid teada ning teen ka siia ühe lühikese ülevaate, mis ma neist ühe video põhjal arvan. 

Loss Paranoias - "Valedetektor"
Tundub stiilne bänd, kes on lihtsalt väga kerge looga välja tulnud. Salmiosa on huvitavam kui refrään ja "sild".

Teele Viira - "City nights"
Kujutan seda klubidesse ette küll. On bänd/DJ ning laulja, kes laval ringi hüppab ja laulab. See tantsuosa on tehislik ja ei sobi minu meelest. Liiga staatiline esitus on.

Liis Lemsalu - "Made up my mind"
Tema laulmisstiil meenutab kedagi. Mingisugust USA lauljat. Christina ja Beyonce'i segu, aga nõrgem? Igastahes on lugu okei, mõnusalt gruuvine ja jazzune. Taust on Jamiroquai sarnane. Mitte aga selline, mida kogu aeg kuulaksin, kuid raadiopopi juures hea vaheldus.

August Hunt "Tantsulõvi"
Jala paneb kindlasti tatsuma. Üldiselt on selles loos midagi retrohõngulist, mille peale tahaks mingi stiili riided selga panna. Natuke diskot? Kohe lajatab oma ühelaadse, kuid bouncy rütmiga. Bändiliikmed on kohe ise juba suured tantsulõvid, mis on ainult hea.

Lenna - "Mina jään"
Üks ilusamaid lugusid. Refrään on väga jõuline ning kaunis. Salmiosa rahulik, natuke ehk liigagi, kuid kena. Mõnus kulgemise lugu.

POP Maniacs - "I don't know"
Kõige eurovisioonilikum lugu. Ja ma ei mõtle seda heas mõttes. Minu jaoks kipub see olema üks neid taustalugusid, millele ma tähelepanu ei pööra. Laivis tundub ka mustalt kokkukõlav. Kui see üldse on laiv.

Traffic - "NASA"
Keskpärane poprokk lugu. Ei ole otseselt midagi halba ega ka head öelda.

Tenfold Rabbit - "Oblivion"
Kindlasti üks lemmiklugusid. Kusjuures märkasin seda alles siis, kui lugu finaali sai. Põhjus lihtne - ma lihtsalt ei  uurinud Eesti Laulu varem. Mäletan, kui mõned aastatd tagasi Malcolm Lincoln kandideeris ning see kohe üks mu lemmikutest oli. Tenfold Rabbitil on hetkel sama effekt, kuid see on professionaalsem, tõsisemaltvõetav. Soovin bändile edu, kuid mitte ilmtingimata konkursi võitu. Kellele on vaja minna sinna pealiskaudsusevisioonile. Aga lugu on mõnusa kulgemisega, hea rütmi, huvitava kõlaga.

Birgit Õigemeel ja Violine - "You're not alone"
Natuke pettumustvalmistav lugu. Lootsin nagu rohkem, aga siiski jääb keskpäraseks Eurovisiooni-looks. Oodatav loo kulgemine.

Ott Lepland - "Kuula"
Mees ja klaver. Ikka kaunis. Küll mitte lemmikute seas, kuid on teistsugune kui teised lood. Lugu oleks kindlasti orkestriga kaunis. 

Kommentaare ei ole: