pühapäev, 18. juuli 2010

Ajude puhkus

Viimasel ajal olen taas palju filme ära vaadanud (kirjutan neist lühidalt ka ehk varsti). Mõned rohkem friigimad kui teised, mõned sisukamad, mõned vähem. Ajude puhkuseks sooviksin aga vaadata midagi väga lihtsakoelist, kerget, isegi läägelt nunnut, kuid Hollywoodi varamust on raske neid leida, sest on tekkinud näitlejaeelistused ning päris C-kategooria asja ei jaksa ka taustaks võtta. Ehk siis.... läheb raskeks ka mainstream'i vallas filmide leidmisega.

"Proposal"oli ju vahva. Aga juba nähtud. Kus on praeguse aja "How to lose a guy in 10 days"? Või uus "Love actually"?

Ootan soovitusi. Kerget, natuke lääget, midagi tacky't.

2 kommentaari:

Kiku ütles ...

Siin oskan ehk mina midagi soovitada. Sihuke minu värk see hollywoodilik kerge romantiline komöödia. :D Kuid muidugi ei tea, mis sa näinud oled ja mis mitte.

Kui Sul "Valentine's Day" vaatamata, siis see tuleks ette võtta. See on praktiliselt, et ameerikalik "Love actually"!
"When in Rome" on ka suht lääge komejant.
Kuid minu jaoks veidi paremad komejandid olid "Did you hear about Morgans?" (sest mulle meeldib Hugh Grant) ja "The Ugly Truth" (Katherine Heigl ja Gerard Butler).
"Leap year" oli Iirimaa asupaiga kohta üpris nauditav film.
Ja kui sa pole näinud, siis "The Time Travelers wife" oli minu jaoks segaselt kaasahaarav ja nutma panev.

Noh, sai palju soovitusi. :D Kui need vaadatud, siis annan uued. Asu aga asjaga peale! Ok, nali. Vähemalt on millegi vahel valida. :)

Merli Vajakas ütles ...

"Valentine's day" oli mu jaoks pettumus.
"The ugly truth" olen näinud.

Aga "The leap year" ja "Did you hear about Morgans" tuleb vast ette võtta.

"Time travelers wife" oli mu jaoks natuke klass kõrgem ja nauditav.