reede, 18. aprill 2008

Looduse Aasta Foto toob teieni Paabel


Ma nüüd ei tea, kas siin blogis on see juba välja tulnud, aga mulle meeldib fotograafia. Nii. Nüüd sai seegi välja paisatud. Sel aastal olen osa võtnud ainult ühest fotokonkursist (kindlasti võiksin ja peaksin rohkem osa võtma) ja seal läks ainult nii hästi, et üks mu fotodest jäeti hiljem näitusele. Looduse Aasta Fotost olen küll osa võtnud, aga mitte sel (või eelneval) aastal.

Parimad tööd selle aasta konkursist toodi ka Viljandisse. Näidati neid suurel ekraanil koos vapustavalt hea Paabeliga. Kohati muidugi tekkis mul lõhestumine - imehea muusika, imehead fotod, kuid mõlemale korraga on raske keskenduda. Eriti suur lõhenemine oli muidugi vennatapu loo ajal, kui ekraanile ilmusid eriti naljakad fotod. Publik hakkas itsitama, kuid tegelikult algas nii kurb ja hingeline lugu, et mul endal oli raske olla. Tol hetkel valisin siiski muusika ja jäin tõsiseks. See on hea lugu.

Muidu üldiselt tegid mõned lastekategooria fotod ikka kadedaks ka. Lohutasin siis ennast, et ma ei olegi loodusfotograafia peale n-ö spetsialiseerunud. Mõned pildid olen loomadest teinud, kuid mitte enda jaoks piisavalt heal tasemel.

Millal? 17. aprill 2008
Kus? Viljandi, TÜ VKA BB
Mis? Kes? Looduse Aasta Foto 2008 parimad tööd, Paabel

Kommentaare ei ole: