kolmapäev, 9. aprill 2008

Natukene tantsu, palju improvisatsiooni

Ma kardan, et mu ootused on liiga kõrged. Rääkides just tantsuetendusele minnes. Kui plakatil on "tantsuetendus", siis ma juba pelgan veidi. Kui aga on kirjas "kaasaegse tantsu lava", siis võtab lausa nõutuks. Kaasaegne - mulle endale meeldib kaasaegne tants väga, kuid viimasel ajal on seda sõna palju kasutatud ning kohati isegi ära rikutud. Ma ei julge enam inimestele öelda, et mulle meeldib kaasaegne tants. Reaktsioon on tavaliselt selline: "Ahah... See punases valguses üles-alla hüppav inimene siis." See ei ole see, mida mina mõtlesin.

Kolmapäeval käisin järjekordset tantsuetendust vaatamas. Koosnes kahest etendusest või osast. "Work in progressi" olin ennegi näinud. Seekord oli etendus "Audition (work in progress)" ning arvasin, et see on sama. Ei olnud. Teistsugune. Idee oli hea, kuid... Nojah. Kas mulle meeldis? Nooooo.... Pigem ei.

Teine etendus või osa kandis nime "294, 90.-". Mulle avaldas muljet see, kuidas kaks inimest suudavad kontaktimprovisatsiooni väiksed lastebasseinis teha (etenduse käigus toodi basseini ka vett). Muus osas... Mitte nii muljetavaldav.

Muidugi respekteerin, et inimesed üldse millegagi välja tulevad ning oma ideid rakendavad, kuid samas pole see, mida nüüd nägin, see, mida näha tahaksin.

Millal? 9. aprill 2008
Kus? TÜ VKA must saal
Mis? kaasaegse tantsu lava: "Audition (work in progress)" ning "294, 90.-"
Kes? Sandra Z

Kommentaare ei ole: