pühapäev, 13. aprill 2008

Tantsu ja tralli...

"Nää, püüa!"
Laupäeval (12. aprill 2008) rändasin Tartusse Koolitantsu finaali. Käisin tuttavatele pöialt hoidmas ning ka pildistamas. Korraldusliku poole pealt võiksin nuriseda informatsioonipuuduse üle. Kuna Vanemuises olid esinejateruumid mitme korruse peale ära jaotatud, siis oli imelik, et tiimiinimesi polnud neil korrustel näha. Samuti polnud korrustel ka esinemisgraafikuid (vähemalt enne esinemise algust mitte). Inimesed olid vahepeal segaduses. Õnneks tundus asi sellest hoolimata sujuvat. "Mõnusalt mehine tants"
Otseülekanne oli ka minu arvates rahulik. Kõik näis toimivat. Mõned tehnilised rikked küll olid, aga mitte otseülekande ajal (siis oleksid mõned inimesed shoki saanud).

Lapsed olid aga armsad ja rõõmsad ning tantsud samuti toredad.

"Ei, mina olen Pipi!"
Mudilased ja lastetantsud 1-3: üle ootuste lastesõbralikud ning mõned jäid eriti silma oma armsusega. Näiteks väiksed armsad teletupsud, Pipid ja draakonid. Ka lastetantsudest leidsin mõned pärlid. Näiteks tants kärbeste, mutulutukatega ning tontidega."Nii rõõmsad ja toredad."
"Kaelkirjak pojaga"

Vabatantsud: Vabatantsude seas oli väga häid tantse ning ka keskpärasemaid. Minu jaoks suurt vau-efekti polnud. Muidugi ei saa salata, et geniaalseid ideid oli kuhjaga."Toetus. Punkt."

Eesti tantsud: Pea kõik tantsud meeldisid mulle. Muidugi oli etteasteid, mis pani muigama ning küsima, miks see just siin on, kuid žüriile meeldis, rahvale meeldis.
"Nutunaisteneljapäev"

Millal? 12. aprill 2008
Kus? Tartu, teater Vanemuine
Mis? Kes? Koolitants 2008 finaal, mudilased, lastetants, vabatants, eesti tants.

Kommentaare ei ole: