reede, 18. september 2009

*Endla "Raimonds"

Läksin seda etendust vaatama arvamisega, et midagi head sealt loota pole. Olin nii kindel, et see on halb. Aga oh üllatust! Terve etendus oli minu jaoks üles ehitatud väga muhedalt, aeg läks kiirelt. Kuigi teema poolest ma hiljem midagi mõtlema ei pidanud, oli see etendus üks toredamaid ajaveetmisetendusi. Kui on vaja veeta üks muheda huumoriga õhtu, siis soovitan just seda etendust.

Raimonds Paulsist ei teadnud ma absoluutselt midagi. Etenduse jooksul aga koorus välja üha enam tuttavaid lugusid ja iga kord pidin üllatusega tõdema, et SEE lugu on TEMA sulest? Mulle meeldis lavastuse aktiivne kulg. Etendus oli ühe noore naise elust ja tema elu joonistus välja tähtsamate sündmuste ning kiirete vaherepliikide näol. Nutikas.

Kui mina etendusel käisin, olin sõbrannaga pea ainus, kes vaiksemalt või valjemalt itsitasid. Lihtsalt oli palju naljakaid kohti. Tagasimõeldeski ajab naerma.
Kui enne seda etendust oli kuidagi kurb meel Eesti teatri pärast, siis pärast oli hea tõdeda, et häid etendusi leidub.


Hinne 4/5

Autor ja lavastaja Tiit Palu
Kunstnik Silver Vahtre
Valguskunstnik Margus Vaigur
Muusikaline kujundaja Feliks Kütt
Lauluõpetaja Toomas Voll (külalisena)
Kontsertmeister Evald Raidma (külalisena)

Osades Ireen Kennik, Liis Laigna, Triin Lepik, Kaili Närep, Karin Tammaru, Lii Tedre, Enn Keerd, Lauri Kink, Ahti Puudersell, Veljo Reinik, Tambet Seling, Indrek Taalmaa ja Jüri Vlassov

18. sept 09

Kommentaare ei ole: