reede, 23. aprill 2010

Muusikast

Öelge mulle alternatiivne ja mina ütlen jaa! Väga tüütu on kuulata MTV popmuusikatundi. Kõik on ühesugune, beat on igav, taustad ühesugused, hääled ühesugused. Uut on vähe. Samas kui keegi ütleb mulle alternatiivrokk, -pop, -elektrooniline muusika, hakkan kohe terasemalt kuulama. Ma pole ise üldse väga alternatiivne, kuid mulle meeldib kõik teistsugune. Austan ka vanemat muusikat (samas omal ajal võis see kõik alternatiivne olla).

Võib-olla meeldi see kõik kuni alternatiivne saab popiks. Siis enam ei jaksa. Õnneks kuulan vähe raadiot. See võib ka kõige parema loo tappa, kui liiga palju lasta. Samas... Olen leidnud R2 kavast huvitavaid saateid. Kahjuks pole aga mahti olnud neid lähemalt piiluda.

Uus ja huvitav muusika mind huvitab. Oma tuttavatel ja sõpradel lasen alati midagi soovitada.
_______
Nüüd algab aga Jazzkaar. Palju kontserte ja palju kirjutamist.

Kommentaare ei ole: