esmaspäev, 19. aprill 2010

Teatrist

Teater on kultuurivaldkond, mida sooviksin osata rohkem vaadata, selle üle mõelda ja analüüsida. Kahjuks on see natuke kauge. Just seetõttu, et ma ei satu sinna tihti. Aga väga sooviksin. Jah, Pärnu etendustele olen tihemini sattunud. Samuti ka Ugala omadele. Tallinna teatrid on aga kauged-kauged.

Pole ka teatrites käppa sees, et saaks soodsamalt etendustele. Mhhh...

Ja seepärast ongi nii, et enamjaolt olen kirjutanud filmidest.

2 kommentaari:

Danzumees ütles ...

Küll ühel hetkel muutuvad need Tallinna omadki lähedamaks - auto ja töökoht... need on need "võtmed" :)

Natuke rändavad ka teatrid ise ringi, katsu haarata siis midagi... Aga Endlas on ka viimaste aastate tase nii kõrgele kruvitud, seal on mitu head asja praegu - Mässajad ja Ballettmeister näiteks.

Mul ka Eesti teatrid hirmus kaugel, aga kui saan võimaluse, siis haaran nii palju korraga, et oleks pikemaks ajaks muljetamiseks ja läbimõtlemiseks olemas. Teatripuudusel lohutab mind ainult kirjandus. Hea film on ka mõnikord lohutuseks, eriti kinos - korraliku heli ja täisväärtusliku elamusena. Kuid kui kino ei saa, siis saab ka plaadilt oma kodus muidugi midagigi... Kas sa prantslaste Prohvetit oled näinud? See kummitab mul pidevalt meeles, kuigi vaatasin juba eelmisel aastal...

Merli Vajakas ütles ...

Mm...Ei ole "Prohvetit" näinud. Panen kirja. :)

"Mässajad" ja "Ballettmeister" on aga juba nähtud :)
Mulle meeldis ka "Esimesed suudlused" ning "Raimonds" (viimane on võib-olla viimase aja teatrielamuse suurüllataja)