teisipäev, 23. veebruar 2010

"The blind side"


Tõestisündinud lugu ühest kurva lapsepõlvega tumedanahalisest poisist, kellest saab tänu valgele ameeriklannale kuulus ja edukas ameerika jalgpalli mängija.

Ja ongi vast kõik öeldud. Võib-olla lisan veel nii palju, et probleeme tekkis filmis usutavusega, et perekond, kuhu too poiss sattus, tahtis tõemeeli teda aidata, mitte raha pumbata. Muus osas... jättis film tavalise mulje. Vististi on süüdi see, et ma pole ameeriklane. Temaatika jääb mulle võõraks ja tollest jalgpallurist pole ma varem kuulnudki. Sandra Bullock mängib veidi teistsuguse külje pealt bimbonaist, kuid aktsent annab vast kõige rohkem muutust juurde. See, et mustanahalise poisi enda perekonda võtmine muudab kõigi elu, on loogiline. Armas mõte, kuid väga loogiline.

Filmi suudeti tegelikult ka üks pisardamisekoht sisse pista. Vähemalt minu jaoks, aga see tundus ka veidi sunnitud ja oskuslikult tehtud. Film on vaadatav, kuid päris hästi ei mõista ma selle väärtust auhindadele kandideerimisel. No las jääb.

Hinne 3/5

Režissöör: John Lee Hancock
Osades: Sandra Bullock, Quinton Aaron jt

Kommentaare ei ole: